Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centras

2010 m. lapkričio mėn. 4 - 5 d.

Seminaras
"Anksti apkurtusių vaikų klausos ir kalbos reabilitacija
po kochlearinės implantacijos"


            Lektorė – I. V. Koroliova , Rusijos Gerceno valstybinio pedagoginio universiteto (Sankt Peterburgas) Surdopedagogikos katedros profesorė, psichologijos daktarė, Sankt Peterburgo Ausų, gerklės, nosies ir kalbos mokslinių tyrimų instituto mokslinė bendradarbė.

2010 11 04
Seminaras specialistams

            Seminaro atidarymas: 9.00 val. – 10.00 val.
            Michael H. Morgner - MED-EL (Austrija) regiono vadovas
            Dr. E. Lesinskas –Vilniaus Universiteto ligoninės Santariškių klinikos, Ausų, nosies, gerklės ligų centro vadovas
            Švietimo ir mokslo ministerija, UAB Surdotechnika

            10.00 - 11.30
            Anksti apkurtusių vyresniojo ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų klausos ir kalbos įgūdžių lygio charakteristika ir diagnostika (kandidatai KI arba neseniai implantuoti).
            Naudojimosi kochleariniu implantu perspektyvų įvertinimas.
            Praktinis užsiėmimas.

            11.30 - 11.45 - pertrauka

            11.45 - 12.30
            Anksti apkurtusių vyresniojo ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų klausos ir kalbos reabilitacijos po kochlearinės implantacijos moksliniai - metodiniai pagrindai.

            12.30 - 14.00
            Anksti apkurtusių vyresniojo ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų klausos ir kalbos suvokimo lavinimo metodika pradiniame naudojimosi kochleariniu implantu etape.
            Praktinis užsiėmimas

            14.00 - 14.30 - pietūs

            14.30 - 15.30
            Anksti apkurtusių vyresniojo ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų/kochlearinių implantų naudotojų klausos ir kalbos suvokimo lavinimas.

            15.30 - 16.15
            Anksti apkurtusių vyresniojo ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų/kochlearinių implantų naudotojų tarties ir sakytinės kalbos lavinimas.
            Darbo būdai su vaikais/kochlearinių implantų naudotojais, kurių klausos reabilitacija vyksta sėkmingai, bet kalbos raida žymiai atsilieka.

            16.15 - 17.00
            Praktinis užsiėmimas (filmuota medžiaga) kochlearinio implanto naudotojui, kurio klausymosi patirtis 6 – 12 mėnesių.

            17.00 - 17.30
            Korekcinio darbo organizavimas kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų mokykloje anksti apkurtusiems vyresniojo ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams/kochlearinių implantų naudotojams.

            17.30 - 18.00
            Tėvų, auginančių vaikus/kochlearinių implantų naudotojus, įtraukimas į klausos ir kalbos reabilitacijos procesą.

            Diskusijos

2010 11 05
Seminaras tėvams

            9.00 - 12.00
            Tėvams, auginantiems jaunesniojo amžiaus kurčius vaikus: kochlearinio implanto pagalba mokomės suprasti kalbą ir kalbėti.
            Kaip padėti mokytis kalbėti kurčiam moksleiviui po kochlearinės implantacijos.

            12.00 - 12.30 – pertrauka

            12.30 - 17.00
            Vaikų ir tėvų, auginančių vaikus/kochlearinių implantų naudotojus ir kandidatus kochlearinei implantacijai konsultavimas.


            Atgal į 2010m. "Naujienų" sąrašą

 




© 2010 www.pagava.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti www.pagava.lt informaciją draudžiama
Lietuvos šeimų, auginančių kurčius ir neprigirdinčius vaikus, bendrija PAGAVA, Šv. Kazimiero g. 3, Vilnius
LT-01303, įmonės kodas: 191973072, tel. (8 5) 212 07 63, faks. (8 5) 212 07 63